Omruilgarantie

Het kan voorkomen dat u bij het ontvangen van uw bestelde product zich bedenkt. Wij denken graag met u mee! Volg onderstaande stappen voor onze omruilgarantie:

 

  • Bel naar +31 (0)58 7110 900 en houd uw pakbon of factuur bij de hand.
  • Laat ons weten welk artikel u omgeruild wilt hebben (doe dat binnen 5 dagen na ontvangst van de goederen).
  • Stuur de betreffende producten alleen in overleg naar ons terug. Ons adres staat op de pakbon. Let er bij het versturen altijd op dat het goed verpakt is. Het liefst in dezelfde doos om schade te voorkomen. Wij zorgen er dan voor dat u de juiste producten weer bezorgd krijgt.

Retourkosten zijn voor eigen rekening, mits er sprake is van schade bij aflevering of een defect. Dan nemen wij uiteraard de retour kosten voor onze rekening.

Bij Infoframe doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw product. Als u om welke reden dan ook niet volledig tevreden bent, verzoeken wij u het volgende te doen:

  • Bel ons of stuur ons een e-mail.
  • Geef het factuurnummer of pakbon nummer door
  • Vertel ons uw klacht

Na het doorgeven van uw klacht is ons doel om deze snel en efficiënt op te lossen, binnen 2 werkdagen.

Een Infoframe gaat bij normaal gebruik jarenlang mee. Er zijn wel uitzonderingen. De Infoframe is namelijk niet goed bestand tegen lange blootstelling aan hoge temperaturen. De infoframes zijn weliswaar Uv-bestendig, dus verkleurt niet. Dit heeft echter niets te maken met de temperatuur. Wanneer de Infoframe langdurig wordt blootgesteld aan hoge temperaturen is de kans op kromtrekking erg groot. Ook is de Infoframe niet waterdicht, maar waterafstotend. Dit betekent dat de kans aanwezig is dat er vocht in kan komen. Lees hieronder wat u het beste kunt doen:

  • Heeft u een pand die in de volle zon staat? Kies dan voor lichtere kleuren, of vraag naar de mogelijkheden voor maatwerk. Wij gaan met u in gesprek over een op maat gemaakt product, afgestemd op de leef omstandigheid van de Infoframe.
  • Gebruikt u de Infoframe voornamelijk buiten? Zorg dan voor een plek waarbij er geen hemelwater op kan vallen. Of neem contact met ons op voor maatwerk.

Heeft u nog vragen over ons product? Neem dan contact met ons op. Wij leggen u graag alles uit.

Ieder pakket wordt met de grootste zorg voor u verpakt. Het kan helaas voorkomen dat een pakketje beschadigd bij u wordt afgeleverd door de pakketdienst of door een productiefout. Dit is uiteraard erg vervelend. Laat dit binnen 5 dagen aan ons weten door ons een email te sturen met de volgende informatie:

  • Foto van (beschadigde) verpakking
  • Foto van beschadigde product
  • Foto van label op de doos

U kunt de e-mail sturen naar info@infoframe.nl. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op.