‘Orde en netheid is verbeterd’

In het verleden werden briefjes her en der opgeplakt met plakband of erger nog Duct-tape en dat was niet bevorderlijk voor de orde en netheid in ons ziekenhuis Nij Smellinghe.

In het jaar 2011 hebben wij het plakbeleid aangescherpt. Het plakbeleid houdt in dat  alle mededelingen in en om het ziekenhuis niet meer willekeurig mogen worden opgeplakt, maar op vaste plekken moet worden gepresenteerd in daarvoor bestemde wissellijsten. En daarvoor is de Infoframe in onze huisstijlkleur de perfecte oplossing. Deze wissellijsten kunnen op een eenvoudige manier overal op worden bevestigd en de papieren zijn gemakkelijk te verwisselen. Dankzij de Infoframe is de orde en netheid in ons ziekenhuis stukken verbeterd.

Folkert P. Brouwers MBA – Directeur Bedrijf & Gebouwen – Ziekenhuis Nij Smellinghe Drachten

nijsmelinge

eurest

‘Prijzig, maar gaan relatief langer mee’

Sinds begin 2014 zijn we bij Eurest Services gestart met het gebruik van Infoframes in milieu-uitvoering. Deze displays worden voornamelijk in de toiletruimten voor de schoonmaaklijsten gebruikt. Reden waarom we voor Infoframes hebben gekozen, is omdat deze wissellijsten stevig en representatief zijn. Tevens zijn ze gemakkelijk te bevestigen, documenten kunnen gemakkelijk worden verwisseld, zonder dat de displays beschadigd raken of er slordig gaan uitzien. De displays zijn wel prijzig, maar gaan relatief gezien langer mee.

C.Pieter – Facility Service Desk – Eurest Services

‘Al onze klanten kregen een wissellijst’

In de fabriekshal en op kantoor gebruiken wij de Infoframes voor mededelingen en informatie in de vorm van grafieken. Wij hebben gekozen voor de display in onze eigen huisstijl, dat is opvallender en komt de uitstraling ten goede.

Deze wissellijsten bevallen ons zeer goed, zijn gemakkelijk te bevestigen en de A4-tjes  kunnen snel en gemakkelijk worden verwisseld. In het verleden werden de papieren met plakband en punaises opgehangen en dit gaf een rommelige indruk.  Met behulp van de Infoframe is dit nu ordelijk en netjes geworden.

Ook hebben wij vorig jaar aan al onze klanten een wissellijst gegeven voor gebruik in de veestallen. Dit gaf veel positieve reacties vanwege de toepasbaarheid.

Daarnaast gebruiken ook de milieuvriendelijke A5-formaat wissellijst geplakt op plastic bakken ten behoeve van herkenbaarheid van de inhoud ervan. Regelmatig wordt de inhoud gewijzigd waardoor ook de tekst in de wissellijst vervangen moet worden.

Wij zijn zeer positief over de Infoframe als wissellijst voor de verschillende toepassingen.

Klaas Blaauw – Bedrijfsleider – Coops Mengvoeders BV te Halle

 

coops

 

 

 

 

 

 

 

friesland-campina

‘Papier blijft droog en schoon’

Friesland Campina gebruikt de Infoframe in de productieruimte van de poederfabriek voor mededelingen met betrekking tot hygiëne zoneringen.

Voordat wij de Infoframe gebruikten was het beeld wat rommelig, maar dankzij de Infoframe is het nu netjes en gestructureerd.  Dit product bevalt ons goed om de volgende redenen:

Het papier kan makkelijk en snel worden verwisseld, wordt goed afgesloten en

het papier blijft droog en schoon in de wissellijst.

Dankzij de plakstrips kunnen de displays gemakkelijk worden bevestigd en

kan er geen vuil komen aan de achterzijde.

In de fabriek hebben we te maken met hogere temperaturen en daar is deze wissellijst goed tegen bestand.

Dit product is geschikt voor heel veel toepassingen.

Kees Hoff – Facilitair manager Locatie Lochem – Friesland Campina

‘Gebruikt voor het bedrijfsnoodplan’

Bij ons zit het bedrijfsnoodplan in Infoframes. De vluchtroutes en instructies hangen zo in deze wissellijsten door het hele bedrijf, dat wil zeggen het kantoor en 20.000 vierkante meter magazijn. Aangezien we als bedrijf aanzien en uitstraling hoog in het vaandel hebben staan hebben we de Infoframes laten maken met onze huisstijl.

In het verleden hadden we geplastificeerde A4-tjes, maar dankzij de Infoframe is de orde, netheid en uitstraling verbeterd. Bovendien werkt het veel gemakkelijker wanneer er wijzigingen zijn, papieren zijn in een handomdraai verwisseld.

Wij denken dat deze wissellijst geschikt is voor veel toepassingen zoals voor HACCP lijsten, schoonmaaklijsten, roosters en dergelijke.

Warehouse Coördinator – Eijgenhuijsen BV Precisievervoer

 

 

eigenhuijsen

huiskens

‘Geen krassen op onze Audi en VW-auto’s’

Zilvergrijze Infoframes A4 liggen bij ons in de showroom voor de specificaties van de nieuwe Audi en VW-modellen. De wissellijst wordt op de voorruit van de auto gelegd en dankzij het rubberachtige materiaal aan de achterzijde blijft de lijst goed liggen en is de kans op krassen uitgesloten.

In het verleden hadden we de specificaties achter het raam op het dashboard liggen in een gelamineerde A4. Dankzij de Infoframe is de uitstraling nu veel beter en we raden dit product graag aan bij onze collega’s.

Evan Settelaar – Marketing en Communicatie – Huiskes Kokkeler Autogroep (Audi, Volkswagen, Seat, Skoda)

‘Eerst uitvoerig getest op hygiëne’

Wij hebben deze wissellijst in ons ziekenhuis eerst uitvoerig in de praktijk getest en gebruiken ze inmiddels al enkele jaren. We hebben onderzocht of ze wel goed bestand zijn tegen reinigingsmiddelen, het papier in de display droog blijft tijdens het reinigen en of de lijst ook mooi blijft als deze vele malen geopend wordt. En dat was (en is) allemaal prima.

Bovendien is de voorzijde volledig vlak en heeft deze wissellijst bij het schoonmaken maar één smal randje. Er kan dus maar weinig vuil op blijven liggen. De meeste wissellijsten hebben ook aan de onderzijde een rand waar gemakkelijk vuil in komt.

We willen zo min mogelijk posters en A4-tjes op muren, ramen en deuren. Is het noodzakelijk om informatie aan te bieden aan patiënten, bezoekers of medewerkers dan gebruiken we deze wissellijst. Dat staat veel professioneler. Al met al bevalt ons dit systeem heel goed.

Tom Hoogland – Facilitair Bedrijf – Ziekenhuis St Jansdal Harderwijk

 

jansdal

 

merem

‘Geen schade meer aan deuren en wanden’

In onze behandelcentra hebben we het Infoframe systeem sinds de zomer van 2013 in gebruik en we zijn daar zeer tevreden over. In het verleden werden de papieren, posters en A4-tjes met punaises en plakband bevestigd. Dit gaf een rommelig beeld en schade aan deuren en wanden. Met ons plakbeleid en het systeem van de Infoframe is de orde en netheid in onze behandelcentra zichtbaar verbeterd.

De wissellijsten worden breed ingezet voor de aftekenlijsten van de toiletgroepen, HACCP rapportage en eenduidige berichtgeving voor patiënten en personeel.

We hebben gekozen voor de huisstijlversie vanwege de herkenbaarheid en uniformiteit in alle locaties van ons bedrijf Merem behandelcentra.

Edwin de Boer – Hoofd Facilitaire dienst en Inkoop – Merem Behandelcentra