Retour & Garantie

Omruil garantie

Niet goed - snel omgeruild - natuurlijk

  • Bel naar +31 (0)58 7110 900 en houd je pakbon of factuur bij de hand.
  • Laat ons weten welk artikel je omgeruild wilt hebben (doe dat binnen 5 dagen na ontvangst van de goederen).
  • Stuur de betreffende producten (uitsluitend in overleg) terug (ons adres staat op de pakbon).
  • Wil je geen andere product maar je geld terug, zorg ervoor dat je het juist verpakt om schade te voorkomen.
  • Let er bij het versturen altijd op, dat het goed verpakt is, liefst in de zelfde doos om schade te voorkomen. Wij zorgen er dan voor dat je de juiste producten z.s.m. in huis hebt en dat het papierwerk (te veel of te weinig betaald...) in orde gemaakt wordt.
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening, mits er sprake is van schade bij aflevering of een defect. Dan nemen wij uiteraard de retour kosten voor onze rekening.

Klachten

Niet goed - geld terug - natuurlijk

  • Bel naar +31 (0)58 7110 900 en houd je pakbon of factuur bij de hand.
  • Vertel ons je klacht.
  • Stuur eventuele producten (uitsluitend in overleg) terug (ons adres staat op de pakbon)

We gaan het voor je oplossen. Producten die niet aan je wens voldoen worden vervangen, gerepareerd of gecrediteerd. Iedereen snel weer tevreden.

Garantie

2 jaar garantie

Heb je een defect geconstateerd?

  • Bel naar +31 (0)58 7110 900 en houd je pakbon of factuur bij de hand
  • Laat ons weten wat er aan de hand is (we zijn enorm geholpen met een digitale foto van het defect)

We gaan het voor je oplossen; defecte producten worden vervangen, gerepareerd of gecrediteerd, je krijgt dus altijd waar voor je geld. Iedereen snel weer tevreden.

 Mijn product is beschadigd geleverd

Is uw product beschadigd geleverd? Dit vinden wij erg vervelend. Het defect kan ontstaan door een productiefout of door een onzorgvuldige levering.

Defect door productiefout

U kunt van het defecte product en de vermeende oorzaak een foto maken en naar ons toe zenden. Wij nemen dan contact met u op om tot een passende oplossing te komen. De tevredenheid van u als klant staat bij ons centraal!

Defect door levering

Het kan voorkomen dat de bezorger niet goed met uw pakket is omgegaan. Maakt u dan van de beschadigde doos en van het defecte product een foto en e-mail deze dan naar onze klantenservice (info@combico.nl). Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om tot een passende oplossing te komen.

 

Schade binnen 5 dagen melden

Ieder pakket wordt met de grootste zorg voor u verpakt, helaas gaan chauffeurs niet altijd goed met onze pakketjes om. Schadegevallen moeten binnen 5 dagen na levering worden gemeld. In het geval van schade, willen wij u het volgende vragen:

  • Foto van (beschadigde) verpakking
  • Foto van beschadigde product
  • Foto van label op de doos
  • E-mail de foto's naar info@combico.nl